Mūsu darbinieku lojalitāte un kompetence ir Eddi lielākā vērtība, tāpēc mums rūp, lai ikviens komandā justos novērtēts, lai viņam būtu draudzīgi un atsaucīgi kolēģi un iespējas pilnveidoties. Tā rezultātā apmierināti darbinieki sasniedz teicamus darba rezultātus.

Uldis Stirna

Galvenās kompetences: darbstaciju un serveru administrēšana, klientu vadība, ITIL

Izglītība: Latvijas Universitātes bakalaura grāds biznesa vadībā

Ilgus gadus darbojies IT nozarē un uzkrājis pieredzi komandu vadīšanā, Uldis EDDI vada IT servisa nodaļas komandu. Viņš spēj “uzrakt” jebkuras problēmas sakni, lai arī kur tā būtu paslēpusies un ir jau nopelnījis ne vienu vien žetonu par izcilām plānošanas, sakārtošanas un darbu izpildes kontrolēšanas spējām.

Ulda lielākā prioritāte ikdienā ir EDDI klienti, kuru dēļ viņš dara visu iespējamo (un dažreiz arī neiespējamo), lai darbs būtu paveikts ātri un kvalitatīvi. Kad plānotie mērķi sasniegti, Uldis komandu lutina ar gardumiem un vienmēr spēj atrast īstos vārdus, lai uzslavētu, uzmundrinātu un motivētu.

Brīvajā laikā Uldis interesējas par basketbolu un šahu, velta laiku kopīgiem pasākumiem ģimenes lokā un ar prieku izmanto brīvbrīžus ceļojumu maršrutu plānošanai izbraucieniem ar ģimeni - gan apceļojot Latvijas skaistākās vietas, gan iecienītākos galamērķus un atpūtas vietas ārvalstīs.