Efektivitāte ir daudzslāņains un subjektīvs jēdziens. Tā ietver sevī daudz vairāk par finanšu rādītājiem un pieprasa pamatīgu iedziļināšanos, jo ikviena uzņēmuma situācija ir unikāla. Tikai katrs vadītājs pats var vislabāk izjust un noteikt, ko, kā un cik bieži mērīt, lai iegūtu rezultātu, kas visprecīzāk raksturos konkrēto uzņēmumu un objektīvi norādīs gan uz stiprajām pusēm, gan trūkumiem, ko nepieciešams novērst. Lai iegūtu pilnvērtīgu uzņēmuma efektivitātes novērtējumu, iesaku tajā iekļaut un rūpīgi apsvērt visus desmit turpinājumā minētos faktorus.
Stratēģija |
||
|
|
|
Vadība |
||
|
|
|
Darbinieki |
||
|
|
|
Iekšējie uzņēmuma standarti |
||
|
|
|
Izmaiņu vadība |
||
|
|
|
Klienti |
||
|
|
|
Piegādātāji |
||
|
|
|
Iekšējā komunikācijas aprite |
||
|
|
|
Informācijas sistēmas |
||
|
|
|
Kvalitāte |
||
|
|