Novecojušo tehnoloģiju izaicinājumi mazajiem uzņēmumiem
Daudzi mazie uzņēmumi, ar kuriem mēs esam sadarbojušies, ir ļoti profesionāli un koncentrējas uz labi organizēta biznesa vadīšanu. Atšķirībā no daudzām lielām kompānijām, tiem bieži ir skaidra izpratne par to, kas darbojas un kur slēpjas reālie riski un izaicinājumi. Tomēr viņi saskaras ar lielāku spiedienu prioritizēt. Mainīgie regulējumi, klientu prasības un pieaugošie kiberapdraudējumi mazos uzņēmumus stipri ietekmē.
Daudzi cīnās ar:
- Novecojušām tehnoloģijām;
- Grūtībām IT risinājumus uztvert kā svarīgu biznesa veicinātāju, nevis tikai izmaksu pozīciju;
- IT risinājumu iekļaušanu biznesa nepārtrauktības plānošanā.
Efektīvas IT risinājumu ieviešanas stratēģija
Ņemot vērā, ka dažiem uzņēmumiem nav resursu pilnībā aizstāt savas novecojušās tehnoloģijas, daļa no risinājuma var būt jaunu risinājumu ieviešana, kas mazinātu riskus un uzlabotu IT darbību. Tomēr tas jāveic pareizi. Tas nav tikai stratēģisks uzdevums, bet arī prasa konkrētu IT vides elementu kartēšanu, to sasaisti ar iespējamo biznesa ietekmi un risku samazināšanas vai novēršanas prioritizēšanu.
Izstrādājot šo plānu, jums būs daudz stabilāka platforma, uz kuras balstīt jaunus un uzlabotus tehniskos risinājumus. Jūs varēsiet ieguldīt un sasniegt ROI bez bailēm par biznesa risku palielināšanu, sasaistot vairāk savu operāciju ar nedrošu platformu, kas varētu jebkurā brīdī izgāzties.
Kā izvēlēties pareizo partneri IT risinājumu ieviešanai
Ko jums būtu jādara? Mūsu ieteikums ir rīkoties tagad. Ja jums trūkst resursu to izdarīt pašiem, atrodiet uzticamu partneri, kas jūs atbalstīs.
Ja nolemjat meklēt palīdzību, jautājiet potenciālajiem piegādātājiem:
- Vai viņi to ir darījuši agrāk?
- Vai viņiem ir efektīvi procesi?
- Vai viņiem ir labas klientu atsauksmes?
- Vai viņi izprot jūsu biznesu un spēj komunicēt ar visām iesaistītajām pusēm, tostarp esošajiem piegādātājiem?
Pēc piegādātāja izvēles nākamais solis ir tikties un sākt plānot veicamos uzdevumus. Iegūstiet no piegādātāja priekšlikumus un tāmi. Atcerieties jautāt, kāda informācija un resursi viņiem būs nepieciešami no jums šajā laikā. Atcerieties arī, ka šis process attiecas uz ieviešanu, tāpēc neļaujiet sev iespaidoties no viskrāšņākās prezentācijas; tā bieži atspoguļo cenu vairāk nekā piegāžu kvalitāti.
Ja viss izskatās pareizi, sāciet projektu. Pārliecinieties, ka esat piešķīris pareizos resursus, ka visi saprot savas lomas un projekta mērķus, un pēc tam uzsāciet uzdevuma izpildi. Veiciet regulāras pārbaudes kopā ar piegādātāju un jūsu galvenajiem darbiniekiem, lai nodrošinātu progresu un saskaņotību.
Ja meklējat sev uzticamu partneri, sazinaties ar mums – eddi@eddi.lv
Vairāk par to kā IT sniedz neaizstājamu atbalstu biznesa procesiem, lasiet šeit.